Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 04, 2011

MISSION ACCOMPLISHED

Assalamualaikum readers and blogger (: hari ni, permohonan melalui link terhangat bagi lepasan-lepasan SPM tahun 2010 telah ditutup. bagi sesiapa yang masih belum membuat permohonan atau masih ingin mengemaskini borang anda, boleh lah klik laman web rasmi Bahagian Kementerian Pelajaran Tinggi Malaysia, sebelum pukul 12 tengah malam ini (4 April 2011).

alhamdulillah.. saya dah menyiapkan borang permohonan tersebut. baru tadi siapkan. syukur sangat-sangat. sibuk sangat ke kau Alia? hari ni baru nak kemaskini borang tu? bukanlah. bukan macam tu. sebenarnya saya dah isi borang tu lama dah. cuma hari ni, nak kemaskini kan sikit je. and alhamdulillah, siap jugak borang tu, dah pun selamat diterima oleh sistem. lepas ni nak buat apa? mohon pada Allah, semoga Dia permudahkan segala dan beri apa yang kita minta. amin..

setelah dikemaskini sebanyak 3 kali, borang permohonan saya pun siap, terus hantar ke BKPT. course apa saya minta? HUHU! susah hooii nak pilih. terpaksa la parents tolong sekali. 2 dalam 1 kata orang. at least they know what course i chose. dapat restu diorang, YAY! (:










alhamdulillah. ini adalah tetap. selepas ni, serahkan pada Allah Ta'ala je. kuasa-Nya semua yang aturkan dan tentukan perjalanan hidup hamba-hambaNya. (:

2 comments:

MUHAMMAD SUKRI SUPI said...

assalamualaikum wr. wbt...

maaf menegur. jika borang yg ditunjukkan kat atas adalah yg sebenar, terdapat ralat pada TARIKH LAHIR..apa2 pun semoga berjaya dlm bidang yang dipohon..insya Allah

aliasyafiqahh said...

waalaikumussalam w.b.t.

terima kasih MUHAMMAD SUKRI SUPI kerana perasan dan sudi menegur. Ya Allah kalau saudara tak tegur memang saya takkan perasan. borang ni borang sebenar. dan saya dah hantar BKPT. redha je sebab dah submit. tak boleh buat apa dah. harap2 BKPT tak tengok, cuma tengok IC kita je. terima kasih sekali lagi saudara. Insya-Allah kita berjaya bersama di dunia dan akhirat.