Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 30, 2011

TESL vs LAW

assalamualaikum :) setelah berjam-jam saya menghadap laptop ni, akhirnya siap jugak post tentang TESL vs LAW ni. susah nya nak mencari info. dah puas google-google but still tak dapat info yang tepat, padat dan mutakhir. lastly, HAA! tanya kakak-kakak yang tengah buat foundation in TESL dan foundation in LAW di UiTM. alhamdulillah, semuanya memberikan respond yang sangat baik. terima kasih kakak-kakak sekalian ye :) and, terima kasih jugak kepada Facebook, yang telah menghubungkan saya dengan kakak-kakak ini semua. Alhamdulillah :)

jadi, di sini saya nak kepilkan info-info yang saya dapat. harap-harap dapat membantu korang okay :D

ini adalah conversation saya bersama kakak-kakak yang sedang buat foundation in LAW di UiTM :-






ini pulak adalah conversation saya dengan kakak-kakak yang sedang buat foundation in TESL di UiTM :-











ini pulak, adalah pertanyaan saya kepada ANWAR HADI yang popular tu. HUHU! tapi Alhamdulillah, ramai yang sudi memberi respond terhadap post saya kepada beliau. terima kasih kawan-kawan :)

tengok ni, Alhamdulillah ANWAR HADI sudi jawab soalan saya. HUHU! anda boleh jumpa dia di SINI .  i am a big fan of him, seriously. dia sangat hebat! English dia, cair beb. if only i can be like him. he took TESL in Australia guys! seronoknya. saya sangat berbangga, because he is a Malay. anak Melayu, umat Islam :)





Alhamdulillah :) terima kasih kawan-kawan, kakak-kakak sekalian. anda banyak membantu saya dalam memilih course-course untuk sambung pelajaran. semoga Allah membalas jasa kalian. Amin..

jadi, kesimpulannya, saya memilih ini dalam permohonan melalui UPU :-



dan di sini, ada link untuk sesiapa yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang TESL. klik perkataan ini : TESL dan sila baca :) nak klik SINI pun boleh.

Alhamdulillah. berjaya jugak siapkan blog post ni. terima kasih semua. so guys, take your own sweet time and enjoy your reading  :)



4 comments:

amal said...

sama la choices kita cuma,saya punya 3rd choice tu,ambik unimas,asasi sains.:)))

aliasyafiqahh said...

yay! semoga kita dapat apa yg kita minta ye? (:

saya puteri said...

http://ain-girl96.blogspot.com/2010/12/tutorial-17-membuat-wishlist.html kalau nak blaja buat wishlist tu. :)

aliasyafiqahh said...

thanks a lot dear (: