Friday, September 09, 2011

HOW ANNOYING


Ehh awak ni pun. tak payah nak annoying sangat lah. lama lama buat perangai macam tu, orang akan naik menyampah dan meluat. suka sangat ambik kesempatan atas kebaikan orang lain. hidup berkawan, tolonglah hormat kawan kawan awak. ada masa kawan kawan ni mungkin akan buat biasa je, tapi mungkin dalam hati diorang, terasa gila dengan awak. mungkin diorang nampak baik depan awak, tapi sebenarnya diorang rasa macam nak bagi penyepak kat awak. agak agak lah kalau nak ambik kesempatan pun. bukan semua orang boleh tahan dengan sikap awak tuh. mula mula mungkin lah boleh tahan, kalau dah lama lama, memang naik menyampah lah kan? tolong muhasabah diri.

jangan sampai kawan awak yang pernah janji takkan tinggalkan awak lama lama boleh jadi dia akan tinggalkan awak. jangan sampai jadi macam tu.



No comments: