Saturday, March 05, 2011

MY HEROES

HEHE! hari ni nak cakap tentang HERO saya. wah! siapa? adakah dia ni,









oh! TETT! bukan lah! diorang tu hero semua orang. HEE!
tapi.... dua orang ni are my heroes :D



al-kisah nya.. kalau nak dibincangkan tentang jasa dan kebaikan ibu bapa ni, memang sampai bilabila takkan habis, betul tak? terlampau banyak yang mereka dah korbankan untuk anak-anak mereka iaitu kita lah. dari sebelum kita lahir lagi, nak membesarkan kita, bagi makan, minum, tempat tinggal yang sempurna untuk kita. didik kita menjadi insan yang berjaya dalam hidup. macam mana kita nak balas jasajasa mereka yang menggunung tu? memang takkan terbalas lah.

"anak-anak tidak akan mampu untuk membalas jasa kedua ibu bapa mereka walaupun untuk membalas setitis susu ibu pun, mereka tidak akan mampu"

bayangkan.. setitis susu daripada ibu pun kita takkan mampu nak balas. besarnya jasa kedua-dua orang tua kita. renungrenung kan ye. :)

kepada abah dan umi, terima kasih untuk segala-galanya. ILOVEBOTH OF YOUSOMUCH.

No comments: