Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 21, 2010

OPERASI

apa itu operasi? operasi tu OPERATION lah! alahai lah korang ni. operasi tuh ade dalam kamus dewan. bukan Indonesia saja buk yang guna perkataan operasi itu. HAHA! okayokay. ceritanya begini. saya dioperasi di sebuah hospital swasta yang terletak di belakang Megamall. di Kuantan Medical Centre atau lebih dikenali sebagai KMC. ahaihai. susah betul. mulamula tu kena bius, sampai lah taksedar. pastu boleh pulak doktor tu tersalah kepit tangan saya dengan tali. sakit mak, alahai doktor haji. operasi tuh tak lah lama pun. sakit ooii lepas dah tersedar tu. ubat bius punya kesan tu dah habis. tapi Alhamdulillah. semua selamat and ini kali kedua saya dioperasi oleh doktor yang sama. terima kasih doktor ku tersayang. HAHA! terima kasih Dato' Dr. Haji Abdul Aziz.


dan terima kasih jugak kepada kawankawan sekelas, 5 University of Nottingham, yang sentiasa ada, bagi sokongan. saya saya sayang korang!


> azra, eiqa, sitifik, sharina, aliyah, aina, fiera, amalina, saadah, aina dan tirah :D

dan kepada umi, abah, terima kasih banyakbanyak!

No comments: